Gäsp

Jobb idag igen, det gick bra. Maten var jättegod, det var jag som hade gjort den ju :)
Kom hem vid kvart över fyra så jag hoppa in i duschen, sen följde jag pojken till hans jobb jag skulle ändå till Hemtex för dem hade rea där. Så jag fynda, tre svarta fina ljuslyktor, en mysig filt och en plastväxt som vi ska ha i hyllan ;) Kanon. Ska strax till Åhlens och handla hem ljus sen ska jag till Tess.

Blev inringd från två platser till idag, så typsikt att dem ringer när jag jobbar. Fast ringer dom imorrn och på fredag så ska jag tacka nej, måste fan vara ledig med. Ska ju jobba i helgen.

Ska till kiropraktorn imorrn med. Orka boka om det!?


Påminn mig, måste boka klipptid. mitt hår är katastrof.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0