Ge mig tips.

På söndag ska jag på dop och jag vet ej riktigt vad jag ska ha till min vita skjorta?

Mina två förslag är:

Förslag 1:
  • Vit skjorta, H&M
  • Svart sidenband, Åhlens
  • Mörkblåa Killah jeans, TitusBlue
  • Bruna mocka stövlar
  • Svart kort kappa
Förslag 2:
  • Vitt skjorta, H&M
  • Svart sidenband, Åhlens
  • Svart/gråa Tiger of Sweden stuprörsjeans, Titusblue
  • Bruna mocka stövlar eller ett par svarta spetsiga skor med en liten liten klack?
  • Svart kort kappa/brun skinnjacka?
Fundera på det och ge mig lite kommentarer.
Bilder kommer kanske sen om jag orkar.



Postat av: Björn

dagens ilands problem va. Du e lite stolt över dina kläder va??

2006-10-19 @ 21:44:14
Postat av: Angelica

Stolt? Klart jag gillar mina kläder, men inte stolt? Varför skulle jag vara det?

2006-10-20 @ 17:36:08
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Nicolaihelena

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-09-09 @ 14:38:44
URL: http://nicolaihelena.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0