Glader/trötter

Ja, jobb idag. Var inne och städa torr-förråden på Vigs ängar. Det blev fint, så nu hoppas jag att Miljö & hälsa ej klagar på det! :p
Jaha, vad har mer hänt?
Jo blev erbjuden 4 veckors jobb , nästan heltid. Men det var svårt att ta sej dit så jag tacka nej.
Sen kom jag hem och prata med mamma om det och då kom vi på en idé.
Jag tar tåget till Tomelilla från Ystad. Och mamma/morfar eller farfar hämtar mig på stationen och kör mig ner till Bollerup. Och då kan jag jobba. Min familj är guld värda.
Så jag ska dit på måndag för dem ville visa köket och träffa mig. Så jag blev skitglad för hon sa "Du ligger jävligt bra till". Och det var skönt att höra. Det var en klasskompis till min lillebror som hade tipsat mig (hon var visst dotter till hon som jobbar där). Så det ska bli spännande. Se var detta leder.
Bollerup är en skola, en naturbruksskola/gymnasie. Och det är ett skolkök.
Så jag tycker det låter intressant.
Arbetstiderna var nog 10.30 - 19.00.
Perfa! Skitnajs. Vilka bra tider! :)

Lala




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0