Helgen

Fredag: Jobbade på dagen, hade väldig värk i axel och rygg. Kvällen tillbringa jag med älsklingen! Tittade på tv och mös, men jag somna ganska tidigt.

Lördag: Åkte till Tomelilla och umgicks med mamma och pappi. De hjälpte mig med lite tvätt för jag hade så ont. Köpte iaf en ny kattlåda till katterna. Med tak, så slipper det komma ut så mycket kattgrus på golvet när dem gräver. Mamma bjöd på mat! Gott gott.
Älsklingen kom inte hem alls, han hade helgtjänstgöring i lumpen.
När pappi hade kört hem mig så ringde jag Tess och Jerry och kolla upp vad dem skulle göra, dom sa att jag kunde komma till dem så bjöd dem på mat (va bra, åt så tidigt hos mamma och pappi så det passa bra med lite mat på kvällen) Sen spela vi super mario allstars till super nintendo. Vi kom till 4:de världen innan dem körde mig hem. Sen gosa jag lite med katterna sen gick jag och la mig och nanna sött. Det var grymt ensamt utan älsklingen! :(

Söndag:
Vakna rätt tidigt. Mös med katterna för dom var så keliga! ;) Mysigt. Det är riktigt höstväder ute, rätt mysigt ändå. Ska passa på att använda min svarta älsklingskofta.
Ska ta tåget till Tomelilla idag igen, mamma ska bjuda på söndagsmiddag. Ugnsstekt kalkon med kokt potatis, sås och grönsaker. Även Morfar ska dit! :) Längesedan jag träffade honom! Det ska bli så gott! Mums!
Sen ikväll vid 20.00 kommer Darling hem, Äntligen! Ska bli så skönt att få somna bredvid honom ikväll. Först och främst ska vi se Beck - Sista vittnet ikväll. Funderar på att baka en kladdkaka som vi kan mumsa på ikväll! ;)



Postat av: Johanna

Oooh, jag vill också baka! Jag önskar att jag orkade baka..

2006-10-08 @ 16:04:27
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Angelica

Johanna: Det blev ingen kladdkaka, din lillebror kommer bli bjuden på marängsswiss istället! Gott va? :)

2006-10-08 @ 17:56:53
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Imrebenedicte

Very resourceful, thank you dave

2009-08-26 @ 07:28:11
URL: http://imrebenedicte.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0