Hemma

Jaha, servering ikväll ja. Helt ok mat, lite trist tyckte nog jag, men det var inte jag som hade festen :) God tårta och en massa massa massa kaffe. Har aldrig sett på maken så mycket kaffe folk sörplar i sig. Jag bryggde 25 kannor kaffe, Är det normalt?
Och en väldans massa alkohol. Det var en 40 års fest, jag hade förstått om det var en 20 års fest, men 40-60 åringar som söp sig så redlös fulla!? Haha, ja kul för dem men det kändes lite pinsamt att se. Massa alkohol iaf.
Och vi jobbade i sex timmar och fick 420 kr. Lite snålt men aja. Bättre än att bara sitta hemma ensam utan pojken och somna framför tv. Nu blev man iaf 420 kr rikare. Och så jobbigt var det inte.
Men stackars Laura. Hon hade jobbat hela dagen. Typ 8½ timme sen direkt börja servera i 6 timmar. Skulle egentligen sluta 22 ikväll, men dom va rätt sega och vi diska undan det mesta så dem skulle slippa det inatt.


Och nu ska jag varva ner framför tvn sen ska jag sussa kudde för jag ska med tåget 08.05 imorrn bitti för jag ska på dop kl 10 i tomelilla och kan ej ta något senare tåg/buss. Så det är bara att sminka på det glada leendet imorrn!


Sussa gott och dröm sött!



Postat av: Johanna

Äh, man ska väl inte behöva sluta festa för att man blir 40.. Livet tar ju inte slut bara för att man blir äldre. ;) Hoppas att du fick en skön kväll på soffan, själv är jag inne på min tredje film för dagen!

2006-10-22 @ 00:48:09
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Jespermerete

Nice site keep it up

2009-05-25 @ 14:25:03
URL: http://jespermerete.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0