Jobb & bowling

Jobb på vigs ängar idag. dagen började med att Gunilla skar av sig fingerblomman på tummen, så sen fick jag göra de flesta sakerna till henne som att öppna burkar, skriva, tända hennes cigg m.m.
Kom hem lite tidigare än vanligt. Skönt.
Det blev taco till middag, ingen höjdare men älsklingen övertala mig, med hans vackra ögon och hans söta röst. :)

Kl 21.00 blev det bowling med älsklingen, Mogge, Fabbe, Anna, Henke och Patrik. :) Jag förlora. Hur kan man komma sist när man är så många? I början gick det bra men fan inte på slutet. Men aja, det var kul iaf.
Och nu är jag och älsklingen hemma och tittar på tv. det blir väl snart dags för sömn.

Vi ska till mina föräldrar imorrn, Lillebrors födelsedag ska firas. Han blir stor. 18 år. Ojojoj! :)
Åker vid 14.00 imorrn. :)


Sovgott. Puss på er
  56544-135





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0