Jobb

idag har jag jobbat tsm med Ann! Kul kul! :) men jag måste ha sträckt min axel (igen) när jag lyfte nått tungt. Jag tippar på mjölsäcken imorse. där är för fan 25 kilo mjöl i! Så nu har jag en jävla smärta. Och har tagit smärtstillande, för får jag väl ont så får jag väldiga problem med ryggen.
så nu är det vila som gäller om jag ska kunna jobba imorrn. har gjort martina beredd om jag nu inte skulle komma ur sängen imorrn bitti.
För smärtan har gått ner i armen och bröstkorgen.
Det är något skumt med min rygg och har varit hos läkare typ 8 ggr för samma problem men dem gör ju inget åt det,
Får väl gå till en kiropraktor........


Ha en trevlig kväll!



Postat av: Bellah

Gå till en kiropraktor! Det gjorde jag när jag hade ont i min rygg, och efter det besöket har det aldrig varit några problem igen :)

2006-10-06 @ 16:52:30
URL: http://coffeandhotpants.blogg.se
Postat av: Angelica

Bellah:
Jag har fått tid hos en kiropraktor på torsdag. hoppas han kan få rätt på skiten!

2006-10-06 @ 18:31:54
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0