Jobb

Idag var det jobb igen...Idag var det svårare att komma upp ur sängen. Vilken smärta jag hade imorse och inte för att tala om under hela dagen. Det har varit en pina att jobba idag. Hade så ont i högra axeln, och smärtan sprider sig ner i armen & bröskorgen och upp i nacken så jag har varit helt stel hela dagen och har knappt kunnat röra på huvudet.
Hade mycket att göra idag, fick inte nya varor som skulle in på sina platser, laga middagen, fick mjölkvaror, städa grönsaksförrådet, baka tårtbottnar. Och jag gjorde asgoda marinerade morötter.

Och det receptet måste jag dela med mig:
Rårivna morötter (önskad mängd)
1 dl matolja
1 dl vitvinsvinäger
1 dl socker
vitlök
hackad persilja!
(om det är en stor mängd ökar man på oljan, vinägern och sockret, men man ska alltid ha lika mycket av varje!)

Låt stå en hel dag och servera dagen efter! Det är ASGOTT! :)
Bara ett tips!

Usch, ja en del att göra idag och det brukar inte vara jobbigt men idag hade jag så ont så det var jobbigt!



Postat av: Lauritsiris

keep it up very nice site

2010-02-23 @ 09:28:13
URL: http://lauritsiris.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0