Jobb

Jobbat både igår och idag. På Bollerup. det går bra. Har blivit upplärd på dietmat-sidan. Så det ska jag sköta nästa vecka. :)
har åkt kl 06.05 på morgonen och slutat 15.30 sen har mamma bjudit på middag båda dagarna så jag har inte varit hemma förräns kl 18.00 ungefär. Lååååånga dagar. Men det börjar bli roligt.

Idag när jag kom hem så var jag och Tess duktiga. Vi stack till Friskis&Svettis och träna styrketräning. Duktiga vi är. Sen kom jag hem vid 19.00. ställde mig och diska världens största diskberg, och bytte sedan grus till katterna.. Och sen var det äntligen dags för en härlig efterlängtad dusch.
Och nu kan jag hålla kväll. Äntligen.

Desperate Housewifes ikväll. Faaan vad bra. Sen blir det sängen, ska upp 05.30 hela veckan och nästa vecka. Fast jag är ledig på helgerna :)


Arbetsförmedlingen är ett stort jävla skämt, A-kassan med. Tur jag har lite jobb annars hade jag inte haft några pengar sen i augusti. Är det inte jävligt sjukt att det ska ta så lång tid att få lite pengar, jag menar det handlar om 320 kr om dagen, och hur många jävla dagar har inte jag jobbat. Ge mig pengarna nu. Inte för att jag behöver dem precis för jag jobbar ju, men jag fattar inte att det ska behöva ta 2, snart 3 månader för att man ska få några slantar. Sinnesjukt.

Nu ska jag hålla kväll, ha en trevlig afton.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0