Jobbat

Ja, som jag skrev igår så skulle jag jobba idag. Segt att gå upp imorse, men blev ändå bara två cider.
Men men, hade snabbt tempo idag, var ensam i köket idag ju. Så jag var snabb som fan.
Laga till revbensspjäll med kokt potatis, sås, kokta grönsaker och vegetarisk paj, kallsås!
Och till efterrätt böev det citrontårta med varma hallon. Mums :)

Gårdagen var trevlig, satt på Kings head och drack lite öl och cider.
Sedan gick vi och hälsa på koffes föräldrar de var på fest i närheten där vi var.
Gick hem vid halv tolv ungefär.

Ja, och idag har man då som sagt jobbat, sen kom morfar och hämta mig för mamma och pappi var i malmö och hämta Tusse på djursjukhuset, han var inte bra innu, men dom tyckte att han hade det bättre hemma. Hoppas lilla Tuss snart blir frisk. v
När vi kom till Ystad så hoppa jag av på ÖP torget och sen gick jag och hälsa på Koffe på hans jobb, sen gick jag och handla käk på Åhlens.
Och nu har jag surfat runder lite och bloggat lite.
Surfa rundor lite och ville ha lite tips på vad som är bra för magen, träning alltså. Usch jag måste få bort min lila mage ;) Gjorde precis en massa situps. Och ska ut och ta en jogging runda nu tror jag, behöver bättra på min kondition och försöka komma överens med min astma. Vill ha bort min lilla mage som har bildats, innan var jag smal som en planka, och jag är absolut inte tjock nu, men har man varit så smal som mig innan så är den här lilla magen värsta katastrofen för mig, så jag ska försöka träna bort den. Alla behöver en bra kondition ju! :)

Hej och hå!
Hörs sen, se om jag överlever joggingrundan!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0