Kära hem

Borta bra, men hemma bäst!
Ja, då har man varit hos Tess nu och pratat lite. Och cykla bort om till Mariella och kika på hennes nya tatuering!
Ja, men nu är jag hemma. Ska kura ihop mig i vår nya filt som köptes idag med en kopp te. Hade egentligen tänkt att se Top model men nu är det inställt pga idiot fotboll.
Så nu får det blir Las Vegas på Kanal 5 istället. Det får väl duga!

Och imorrn ska jag vara ledig iaf, även om dom ringer och säger att jag behövs så ska jag vara ledig, det behöver jag! Man kan inte jobba alltid som sagt. Ska bli skönt.
Måste tvätta med. Vilket tvättberg, hade knappt några kläder rena så det blev mysbrallor ikväll ;)

Har tänt en massa ljus i vardagsrummet så nu ska jag göra te och sen blir det en pratstund med soffan ;)

Sen kommer snart älsklingen hem från jobbet!

Pusshej. v




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0