Konstiga saker.

Hittade denna roliga sak på Kellys blogg


5 konstiga ovanor eller egenheter.


1.
Jag biter ofta på naglarna.


2. När jag ligger i soffan och kollar på tv brukar en av mina händer alltid ligga på ett av brösten

(Ja, jag vet att det är underligt, men jag vet inte varför, kan komma på mig själv :) )

3. Jag diskar alltid glas först.

(Det kvittar iförsej, för jag har alltid rinnande vatten, Ja, jag vet man ska inte ha det, det borde en kock veta!)


4. Jag använder onödigt mycket toapapper när jag är på toa.

(Jag håller med Kelly på denna punkt.)

5. När jag är ute och äter på någon restaurang, typ en Buffé så tar jag alltid understa tallriken så att ingen annan har tagit på den.

(Sitter kvar sen skoltiden, skolmatsalens tallrikar var så äckliga)


(Kom faktiskt på en 6:de oxå)

6. Jag tycker att gurka är äckligt, men gillar Tzatsiki?

(ja, jag vet det är slanggurka i det med, men jag vet inte om det är för att den är riven och är smaksatt med vitlök.)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0