Körlektion

Min körlektion skulle egentligen vara 7.20 idag men det var någon som hade avbokat en tid så jag ska köra nu kl 9.00 istället. Wiiieehooo!

Igår var jag hos kära mamma och pappi och lillebror. Käka middag där och baka äpplepajer. Sen kom mammas gäster och det var kul att se några av dem, så längesen jag prata me dem nu när man inte bor hemma längre!

Idag är jag ledig, ska köra, och tvättiden börjar kl 14. Ska hinna ner en runda i stan med. Katternas torrfoder tog precis slut. Så får väl ner om till djuraffären. Jag ger dem ju riktigt fint torrfoder "Royal Canin", dyrt är det men det är kvalitet.

Nee nu ska jag ut och ställa mig så körläraren hittar mig. Håll er inne. Nu kommer jag i den röda fina bmw:en :)




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0