Körlektionen

gick jättebra. Hade bromsprov idag. Skulle accelrera snabbt upp till 50km/h och sen när min lärare klappa med sina händer så skulle jag tvärbroma. Alltså trycka som fan på koppling och broms. Och det gick bra :) Och jag och min körskolelärare hade skitskoj som vanligt.
Sen skulle jag accelrera snabbt som fan upp till 70km/h och göra likadant. Och det gick oxå bra.
Sen körde vi på landsväg i 90km/h och sen skulle vi köra över alla järnvägskorsningar i Ystad. Och allt gick bra. Och jag hade inte kört sen den 29/9 och idag är det den 19/10 så det är ett tag sen jag körde sist.
Så hon var nöjd :) Och nu har jag precis bokat in 9 lektioner till. sen borde det väl vara dags för halkkörningen? Måste göra sista dataproven med, så jag kan ha uppskrivning.
Detta börjar bli segt.
Men men, nu får jag strunta i om jag blir inringd på morgonen, jag får vara förhindrad dom dagarna när jag ska köra, jag kommer aldrig bli klar med körkortet annars, plus att det kostar ännu mer pengar för kör man inte så ofta så måste man repetera det man har gjort innan.
Mitt körtkort är uppe i 8300 än så länge. Men 1200 av dem är sedan jag gick teori kurs i Tomelilla som jag hoppa av (dumt) så här i ystad ligger kostanden på 7100kr. Mycket pengar ändå!



Postat av: Williamsimone

Great site, keep up the good work!

2010-03-02 @ 10:25:12
URL: http://williamsimone.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0