Köttfärsås

Jaha, dagen var slut nu. En bra dag på jobbet i Bollerup. Fick reda på att mitt vikariat kan bli väldigt mycket läääääängre. Kanon. Trist att det är svårt att ta sig dit bara, men som tur är har man nära och kära som bryr sig! :)
Bra dag idag iaf, har kommit lite mer in i det nu så man hade mer att göra idag tyckte jag.

Gud, vad ungdomar skräpar ner i en matsal. Shit, inte trodde jag det var så jäkligt. Man vet ju hur man själv var i skolan, men så här grisig var inte jag, det kan jag lova! Usch som det ser ut.

Men men, roligare idag iaf och trevlig personal. :)

Ska ta en dusch. Känns som om jag har köttfärssås på hela kroppen.

Tack morfar och pappsen för att ni ställde upp och körde idag.
v


Saknar Martina, tur hon kommer hem från Turkiet på lördag!



Postat av: Qaroline

Haha tack tjejen men jag skulle sakna min lilla piercing så mycket om jag tog bort den har redan tagitbort alla mina 6 andra bara den där kvar ; D

2006-10-26 @ 20:46:17
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Qaroline

Nej inte 6st i ansiktet 3 i ansiktet, resten på andra platser ; D Hoppas chokladen blir god!

2006-10-26 @ 21:18:51
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Angelica

Qaroline: Hahha okej blev lite rädd;)

2006-10-27 @ 20:40:04
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Jessica

Ja, skulle det bli megaproblem att ta sig till Bollerup en dag så får du ringa mig. Är jag hemma så kan jag säkert köra dig bara du tar dig till Tomelilla

2006-10-28 @ 10:44:09

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0