Lista

den här roliga lista hitta jag i Terezes blogg.



har du pojkvän/flickvän? Japp
är du kär? Jupp
hur tidigt stiger du upp? Olika varje dag, om jag är ledig kanske vid 9-10 och jobb vid 06.00 ca.
vem/vilka vet mest om dig? Koffe, Tess, Mariella, Martina och mamma.
gillar du att slåss eller? No
vad har du på dig just nu? Jeans, linne, t-shirt, mjuksinneskor.
vad ska du göra ikväll? Spinning med Tess, sen käk, pojken kommer hem, och kolla på DH.
när var du senast riktigt full? Studenten var nog senast, men då var man rätt DRAGEN ;) så ska det vara!
är du seriös? I dem flesta fall.
hur många biologiska syskon har du? 1
isåfall, vad heter de? Joakim
hur många timmar sover du per natt? 6-8 timmar.
vilken färg har du på håret? brunt med lite slita blonda slingor.
och frisyren, hur ser den ut? Axel långt, uppklippt upp på huvudet så jag har det ruffsigt.
vad har du för färg på ögonen? Bruna
vad vill du ha för färg på ögonen? Blåa
vem är snyggast i världen? Koffe och jag givetvis ;)
ska du duscha idag? ja efter spinning
vad är det för veckodag? tisdag.
är du uppväxt i stan eller på landet? landet? haha, ja tomelilla är iaf inte storstad. Men det är inte lilla Ystad heller (där jag bor nu).
har du utländska föräldrar? Nej
gillar du att laga mat? Ja, jag är kock så svaret är ja. Fast inte när jag jobbat och lagat mat hela dagen, då är det inte kul att komma hem och börja laga middag till sig själv.
hur många par skor har du? hum. 22?
var har du ont? ryggen för det mesta,
vem är bäst just nu? Jag
använder du hårspray: Ja, mycket.
favoritserie: The O.C, Vänner, Desperate Housewifes, Grey´s Anatomy..
gillar du seriehjältar? no.
killar eller tjejer? Huh? Om frågan är om jag är gay så är svaret nej och då är svaret på frågan Killar.
salt eller socker? socker.
gillar du ketchup? nja
är du bra på att måla? NEJ!
sommar eller vinter? Sommar
vilken tid gick du upp idag? 9.00
vem kramade du senast? Koffe, imorse.
vem pussade du senast? Koffe
säger du "kex" eller "chex"? Chex
vad längtar du till? När älsklingen muckar från lumpen.
favoritalkohol? cider eller Bacardi Razz
vad tycker du om ditt utseende? jag är nöjd.
varför fyller du i detta? det är roligt. plus att jag är uttråkad.
vad heter dina husdjur? Ceasar och Teddii
hur kommer du bo till hösten? Här jag och Koffe bor nu.
har du körkort? nej. håller på.
hur gammal vill du vara när/om du får barn? typ 23-25 när jag får mitt första.
Humör just nu? Uttråkad och frusen.
Favoritgodis? Zoo apor
Är det nåt du absolut inte äter? Kapris, rödbetor, gurka, Broccoli
Sommarplaner? Ahh, ett tag dit, men en resa kanske med älsklingen?
Saft eller alkohol? beror på när på dygnet och vad det är för dag.
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon- eller nattmänniska? morgon
Sparare eller slösare? slösare
Bästa film? Beckfilmerna.
Kommer du ihåg din första kärlek? ja.
Älskar du henne/honom fortfarande? nej.
Har du några homosexuella vänner? Nej inte vad jag känner till iaf.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? ja.
Ser du på kärleken som ett misstag? nej.
Bio eller promenad? promenad
Är du kittlig? ja som fan
Rädd för insekter? ja
Det här är jag bra på? prata, laga mat, städa, festa, lyssna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? sudda ut allt jag inte vill se
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan piercing i navel (asfult men ännu fulare om jag tar av den) Ingen taturering vad jag vet än iaf.
Anser du att du är stark? nja..
Vad gör du om du får hicka? Håller andan ett tag.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0