Lista

Hitta denna i Qarolines blogg.


Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Jenny
- Vera
- Helena

Tre platser jag vill resa till:
- New York
- Thailand
- Kina

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- www.blogg.se
- www.lunarstorm.se
- www.ams.se

Tre tillfällen då jag ofta gråter:
- Dokumentärer på tv när dem är hemska och sorgsna.
- Vid bråk med kompis och pojkvän (hatar att bråka)
- När jag är orolig och arg.


Tre filmer jag aldrig får nog utav:
- Grease
- den gröna milen.
- Vänner boxarna

Tre platser där jag intar ett lugn:
-
Hos min mamma och pappa.
- I pojkvännens famn.
- hemma i vår lägenget.

Tre saker jag gärna gör när jag är ensam:
- Städar
- Bloggar.
- Handlar.

Tre program jag skrattar åt:
- Sing-a-long
- Parlamentet
- Jackass

Tre ord jag skrattar åt:
- "FRÄS" ett roligt ord som hade betydelse i skolan.
- "Dude" när Tess uttalar det!
- "Vänern" efter en väldigt sjuk kommentar från Tess, när vi spela TP.

Tre jobb/yrken jag haft:
- Städerska i 16 års åldern,
- Vårdbiträde 17 års ålder (sommarjobb, passa verkligen inte mig)
- Kock på olika ställe..

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Bartender
- Klädesförsäljare
- Barista.

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Laga mat
- Städa
- Lata mig? (Nej, bara ibland....)

Tre saker jag skulle kunna lära mig:
- Träna mer.
- Mer språk
- huvdräkning

Tre förebilder:
- Mamma
- Farmor
- Eva

Tre saker jag har om tio år:
- Barn
- En till ring på förlovningsfingret
- Jobb

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Kärlek
- Respekt
- Hat



Postat av: Angelica

vilken mysig lista!

2006-10-09 @ 22:40:02
URL: http://angelicaekvall.blogg.se
Postat av: Angelica

Angelica: Ja, såna listor är roliga att fylla i.

2006-10-10 @ 18:02:11
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Jessica

Och nu måste jag ju härma dig :D

2006-10-10 @ 22:29:44
Postat av: Angelica

Jessica: Haha, vilken skräll :)

2006-10-11 @ 18:12:39
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0