Lista

Hitta denna lista hos Qaroline.


Är du tillsammans med någon? Ja.
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Ja
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Ja
Hur många namn finns det på din hångellista? Några stycken. ;-)

Har du:
a) Varit otrogen?
Aldrig
b) Blivit bedragen? Ja.
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Nej. skulle aldrig falla mig in.
d) Hånglat med en pojkväns kompis? Hum, han jag är tsm med nu, var bekant med mitt ex, men han var så taskig så det strunta jag i..
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? Nej (?)
f) Legat med två personer på en kväll? Ehh nej.
Lite gossip vill vi ha.. Har du hånglat upp nån celebrity? Haha nej
Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Ja jag har hånglat med tjejer, mest en kul grej på fyllan. Men nej gillade det vill jag väl inte påstå.

Okej, nu kommer det farliga frågor...

Ärligt. Hur många finns det på ligglistan? Ingen kommentar.

Och när rök den där oskulden egentligen? 15 år
Gjort en "One night in Paris"? Haha nej
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut i samma familj? haha nej
Har du nånsin haft en könssjukdom? Nej!
..och isåfall, vet du vem som smittade dig? -
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Nja, inte i mina föräldrars.
Varit fler än två i sänghalmen..? Nej
Är du med i 10.000 metersklubben? Nej men det hade varit skoj.
Konstigaste plats du sexat på? Tält.
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan? Svenskar ;)


Haha, vilka frågor. Nu utmanar jag er.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0