Måndag

Idag tog jag tåget till Tomelilla, mamma hämta upp mig sen körde vi ner till Bollerups naturbruksskola. Och jag fick jobbet - i fyra veckor. 90% tjänst, så det blir nästan heltid. Börjar imorrn, sen ska jag vara ledig på onsdag denna veckan, hade redan bokat in körlektioner och vill inte avboka fler ggr. inte just nu. Sen på fredag ska jag jobba på Vigs ängar - men då var jag ändå ledig ifrån Bollerup. Så jag börjar imorrn kl 10.30.
Tack mamma, morfar och farfar som kommer ställa upp för mig. v

Sen körde mamma mig till Sahlins i Tomelilla så jag kunde köpa mig ett par egna kockbyxor. Fan vad dyrt det är med kockbrallor? 400 spänn. Tack för den. Grr

Sen tog jag bussen hem till Ystad och vandra till Åhlens med Mariella, var ute efter ett par vinterskor som jag har spanat in där, men jag stod länge och titta och kände på dem, men jag ansåg att jag hade frusit i dem i vinter för dem var inte fodrade nere i sjävla skon? Så jag satte dem, även om dem är jävligt snygga. Men 1200 kr för att frysa om fötterna är lite väl mycket tycker jag.
Så vi vandra ner i stan och gick in på Euro sko, där jag hittade ett par rätt schyssta vinterskor som är fodrade jättemycket och som var så underbart SKÖÖÖÖÖNA. Utseendet är jag inte riktigt förtjust i, men dom funkar och jag vet att dem kommer bli bra i vinter. och dessutom så var priset snällare mot plånboken. 700 kr.
Här kommer en bild på dem med.

56544-129
Vinterskor från Roots. Väldigt väldigt sköna, och det vita fodret som syns uppe på stövlarna, sånt finns det i hela skon. Kommer bli sköna i vinter! :)

Vad tycker du? Visst ser dom mysiga ut :)

Nu kommer snart älsklingen. Jag ska njuta av lite te och lite lättsaltade chips med dippa.
Ska som sagt jobba imorrn. Men inte förräns 10.30 så det är ju sovmorgon :)

Ha det fint. Hoppas helgen var bra?

Kram




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0