Ovanlig mening

Ja, här kommer den. Idag har jag jobbat. Hahha Oj, vad ovanligt. är rätt trött idag, fjärde dagen på streck nu. Jobba ju helgen. Men men, idag var jag bara inne som "städare" behövde, storstäda hela köket. Ska jobba på fredag med, ta resten av städningen då.

Jaha, var inne om på Ohlssons Bazar innan jag vandra hem. Köpte sån där vätska som luktar så gott som man har i en värmeljus-ljusstake. Så blir det varmt och den där vätskan börjar lukta gott.
Ja, klöddigt jag vet! Men ni fattar nog vad jag menar. Jag köpte en blåbär, och en äpple/kanel. Har den tänd ljust nu och det luktar äpple/kanel i hela lägenheten.

Sen har jag varit duktig som har rengjort katternas "kattlåda med tak" och bytat grus, den andra sorten var hemsk, den här verka bra för dem skulle tvunget kissa i den så fort jag hade satt på taket på lådan.
Ska snart ta en dusch med. Behövs efter denna dagen.

Har tänt ljus i hela vardagsrummet. Har ett annat ljus som luktar kaffe. Så här luktar väldigt gott. Ahh på ett sätt älskar jag hösten och vintern för man kan ha så himla många fina ljus tända. :)

Duschen kallar.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0