Rädd

Ja, innan bussen kom som skulle ta mig till Tomelilla så satt jag på en bänk och vänta och så kom det fram två killar. (såg lite skumma ut) och jag satt med hörlurarna i öronen och hörde inte så mycket annat än musiken som spelades.

Då kom dom här killarna fram och satte sig obehagligt nära mig så jag börja ju ta min handväska och flytta lite längre ifrån dem.
sen börja dom prata med mig (Kille 1 - stor, skum typ) (Kille 2 - Lång smal, keps och tystlåten)

Kille 1 till mig - Heeejsan (väldidgt skum snuskig röst)
Jag: Ehh hej?
Kille 1: Vilket vackert väder vi har, är du inte varm i skinnjacka, ska du inte ta av dig den?
Jag: Nej, jag vill ha den på mig.
Kille 1: Kan du inte ta av dig jackan?
Jag: Neeej jag vill inte (irriterad röst) Och jag stoppade in mina hörlurar igen.....
TYstnad en stund..............
Kille 1: Ska du till Tomelilla?
Jag: Mmm
Kille 1: Jaha, vad ska du göra där?
Jag (tänker....Va fan har han med det att göra?) Ehhh.. hälsa på mina föräldrar
Kille 1: (Ler med ett äckligt snuskigt leende) Jaaha

Bussen kommer och jag skyndar mig på...
Killen står bakom mig och står obehagligt nära mig.

Jag går och sätter mig i ett tomt säte.
Killen sätter sig nära där jag sitter och börjar RÅ stirra på mig.
Jag låtasades inte om det och satt bara och lyssna på min musik.

Kille 1: Vaad lyssnar du på?
Jag: Ehh va?.. ehh allt möjligt
Kille 1: jaaha... (Stirrar som fan)

Sen under resten av bussfärden så sitter denna skumma kille och bara stirrar på mig. sen var jag framme i Tomelilla och jag praktikst taget sprang av, sen ser jag i fönstret att den här killen har ställt sig upp och kollar på mig ännu mer...



Ahh, det var väldigt obehagligt. Speciellt när vi satt på bänken. Fan precis varit våldtäckter i Ystad. Ahhh, OBEHAGLIGT!



Postat av: jessica

Usch, fy sjutton vad otäckt det där låter. tur de inte skulle av på samma ställe...
Himla tur bussen kom med, dem verka ju riktigt otäcka =(

2006-10-01 @ 18:45:38
Postat av: Angelica

Jessica:
Ja, det var jävligt obehagligt! :(

2006-10-01 @ 19:47:08
URL: http://wippzi.blogg.se
Postat av: Karolina

hit him!

2006-10-01 @ 20:07:00
URL: http://hannalinneakarolina.blogg.se
Postat av: Angelica

Karolina:
Han var väldigt obehaglig.
Han satt och stirra hela tiden. Ahh höll på att bli knäpp! :)

2006-10-01 @ 20:23:24
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0