Tisdag

Idag blev det inget jobb, glömde nämna igår att jag blev inringd på Bellevue Hemmet så jag var där och gjorde sallad buffé, diska och serva gäster.
Men idag blev det inget jobb, men fick cykla upp där ändå idag, hade glömt mitt lönepapper, det pappret ska jag ha med mig och det är fler från Ystad kommun ringer.
Idag har det blivit en runda till Tess. Och nu har jag lagat mat, det står i ugnen. Kålrot,palsternacks,morots och lök gratäng med biffar till och sweet chili marinderade kikärter.
Tänkte äta en liten portion av min nyalagade mat så fort den är klar sen ta en portion ikväll efter Spinning-passet med Tess. Första dagen vi prövar på idag så vi får väl se hur det går :)
Nu kl 14.00 börjar min tvättid. Suck, berg av tvätt.

Desperate Housewifes ikväll, och jag lovar att inget kan förstöra denna kvällen. Så grymt bra!


Imorrn, torsdag och fredag så blir det jobb på Vigs ängar! :)


Ha det fint.



Postat av: Madshedda

Thanks for the info!

2010-11-23 @ 08:58:39
URL: http://madshedda.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0