Vilka ryck man kan få.

Jaha, då var man hos mamma och farsan innan. Maten var underbart god ;) Och min snälla morfar körde mig hem till Ystad sen :) Tack morfar!

Och sen när jag kom hem så fundera jag på att baka en kladdkaka, så jag gick o handla, men då blev jag sugen på marängsswiss istället. Så jag ska strax göra det.
Jag fick precis ett städryck. När jag ställde in sakerna som jag hade köpt i kylskåpet så börja jag rensa där, allt gammal skit som man ändå inte använder så det slängde jag. Gud vad tom kylskåpet blev. Ja, sen bara fortsatte jag att städa, dammsuga alla golven, svabba golven. Rengjorde hela badrummet. Toaletten är så skinande ren så det nästan kommer fram såna där gnistor som man ser på tv :) Ahh vad nöjd jag blev. Och till och med diskberget är borta. Det är så fint i vasken, alldeles tom. Ahh det gillas.

Och nu ska jag ta en dusch innan jag börjar med marängsswissen. Känns nog fräschast! ;)

Jag har en massa ljus tända och jag har ett blockljus som luktar kaffe, så här luktar så gott. Kaffe blandat med rengöringsmedel från golven, det luktar kaffe+blommor. Och det är en frisk doft! :)

Såna ryck är bra att få ibland, man kan lixom inte sluta städa. Glömde en sak, jag hängde till och med in den rena tvätten i våra garderober. :)



Postat av: Louismathilde

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-16 @ 08:26:05
URL: http://louismathilde.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0