Vilken desperate housewife är du?

Gick in på kanal 5 och gjorde testet som avslöja vem av de olika hemmafruarna jag var. Enligt testet blev jag Bree Van De Kamp! Haha. Absolut inte jag, stämmer inte alls, men dom tyckte nog det! Skratta gjorde jag iaf. ;)


56544-109
Du är mest lik Bree van de Kamp.

Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet.


Detta är inte alls jag! Hur fan kan detta komma sig? ;) Aja, rätt kul! Testa!



Postat av: Paullina

Follow your dreams, you can reach your goals.

2009-12-23 @ 11:47:20
URL: http://paullina.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0