Work

Ja, vilken ovanlig menning. Idag har jag jobbat. Och det gick bra, fast jag fick en väldigt jobbig huvudvärk och var rätt seg.
Men nu är jag hemma iaf.
Har varit mycket snack om det stora slagsmålet som var utanför Bar á bar i lördes kväll. Suck, jobbigt. Vilka idioter det finns.

Har börjat fundera över det här med spinning. Jag ska nog strunta i spinning och gå på gym istället. Där jag kan träna upp min rygg, och kanske tappa några kilon. Ska fortsätta på Friskis&Svettis, men betala ett gymkort istället. Tror att jag har mer nytta av det. Får se om Tess vill hänga på mig, eller om hon väljer spinning. Tror att det kommer bli bra.

Nu kommer nog snart älsklingen hem. Han ska köpa med sig pizza hem sen, ingen av oss orkar laga mat idag. Jag har lagat mat hela dagen på jobbet och han har lagat mat i lumpen!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0