About me


Senaste impulsköp: En vit skjorta från H&M 198:-
Bästa fikat: Nått mysigt café i Stockholm, kommer ej ihåg vad det hette.
Färg du hatar: Grön är jag inte så himla förtjust i.
Någon som gör dej förbannad: Politiker
Så får du motion: Promenad och cykling
Om du var en blomma: Skulle jag vara en ros, vacker när den blommar och vacker när den torkar.
Det dyraste du äger: En del kläder, inredningssaker.
Tidigaste barndomsminnet: När min morbror dog. Även om jag bara var 1 år så minns jag mammas söndergråtande ögon.
Första frågan du ställer till ny bekantskap:  Hallå, allt väl?
Samlar på: Skärp, har miljontals.
En bil är en: Pryl
Pryl du inte kan vara utan: Plånboken&mobilen
Ditt livs aha-upplevelse: Stockholm förra sommaren. hade aldrig varit där.
Lyx är: Att kunna sova länge varje dag.
Tidningar du prenumererar på: Vecko revyn
Du gör med 100 upphittade kronor: Tar en fika eller handlar ett billigt linne på H&M?
Nån du saknar: Koffe just nu när han inte är hemma. Och morbror Rolf.
När grät du senast: Förra veckan.
Du tycker det är tantvarning: När man säger nej till att umgås med vänner när det går ett tvprogram på tv som man måste se. Det är lite tantvarning när tv:n går före.
När är du gammal: När jag ibland inte orkar göra mat fast jag är hungrig. Fast det är kanske mest lathet?



Postat av: Josh Holloway

Very nice site!

2009-12-17 @ 11:42:06
URL: http://josh-holloway.blog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0