Är jag tjock?

Det är frågan jag ställer mig varje morgon framför spegeln! Är jag tjock? Hur kan Koffe vara tillsammans med mig? Som jag ser ut, mina vardagliga tankar om mig själv.
Jag måste träna. Hör ni. Alla ni som känner mig vet att träning är mot min religion! (Haha) Jag har aldrig tränat i hela mitt liv och tycker det är något överkskattat. Men jag inser att jag måste röra på mig.
När man var yngre kunde man stoppa i sig vad som helst, men numera går inte det.

Nej så träning blir det kanske. Spinning med Tess är det tal om nu. Men vi får väl se vad som sker. Är lite inne på simning med. Men kanske roligare att ha någon att träna tsm med? Tess vill inte simma, för då blir hon blöt!...  ;-)
Så jag kanske måste gå emot min åsikt om att träning är överskattat och röra på mig?
Jag vill inte bli fet. Är jag redan fet kanske? Nej inte fet. Det vill jag inte bli.
Tess kolla upp tider och priser! Braaaaa! Fixat!


Puss.



Postat av: Jessica

Om du vill ha någon att simma med så får du pallra dig till Tomelilla på tosdagarna så simmar jag gärna med dig

2006-09-17 @ 19:05:00

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0