Beck-filmen

Ja söndags kvällens favorit är ju ändå Beck-filmerna. Gårdagens var grymt bra. Har sett dem innan men har glömt bort en del. Men dom är så spännande. Dom förgyller minj söndags kväll iaf. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker dom är grymt bra.
Det finns inget störigare än reklam avbrotten och sen kl 22 är det nyheter/sport&väder. HUH? WHY? mitt i en film. Då blir jag knas.

Jag är väldigt irreterad på mina katter just nu. Det hörs som om dom tar sönder hela lägenheten. Och bråkar som aldrig förr. SLUTA.'

Varför fungerar inte internetbanken idag? Eller det är bara på min dator, grymt knas iaf. Jag ville se om min lön från Saltsjöbadet hade droppat in. Hade gillats.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0