Dagens outfit

  • Ett vitt baslinne, H&M
  • Ett rosa baslinne, H&M
  • Replay baggy jeans, JC
  • Dieseltrosorna, JC
  • Replay glasögonen, Syncentrum (syns iförsej inte, men passar bra till)
  • Vita pumaskor
Idag blir det mysklädsel. Vad passar inte bättre då än mina favvo Replay jeans? Dom är så slitna så dom nästan går sönder. Det har iförsej redan gått hål lite överallt. Meeeeen GUD vilka sköna bralls.
Absolut ett av mina bästa köp. Härligt att dem är lite baggy med. Och skönt med brillor med idag. Slippa plåga mina fina ögon med linser.
Och idag är det slapp-dag, det enda jag ska göra idag är att springa bort till Åhlens och handla mat.

56544-64
Gud vad min mage ser skum ut på denna bild. Sorry.

56544-65
Älskade byxor.  grrrawww (:



Postat av: Beatrice

Fint =)

2006-09-24 @ 12:34:44
URL: http://beatricee.blogg.se
Postat av: Angelica

Tack så mycket Beatrice. Det är skönt och avslappnat. :)

2006-09-24 @ 12:59:58
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0