Det är fantastiskt.

Hur lite planer jag kan ha bestämt idag? Jag ska tvätta, det är allt jag vet! Oh my god så tråkigt. Jag måste smida mer planer. Kanske vara med Tess? Ta en fika med henne på Snuggles? Eller kanske ringa Emelie och bjuda in henne och hennes mamma. Jag har hört rykte om att hon vill se hur jag bor nu! :)

Ja först och främst ska jag spela en runda poker på www.martinspoker.com
Sen blir det väl en dusch och bort en runda på hemköp för att köpa hem lunch och middag. Vad kan jag laga? När jag är hemma har jag absolut ingen fantasi på vad man kan äta, mina ideér sträker sig ungefär till mos och korv. Men när jag är och jobbar gör man såna rätter som jag aldrig ens skulle komma på att göra här hemma? Aja, det är nog dagens problem. Jaa, det måste vara dagens stora problem. Vad ska jag äta idag?

Jag ringde mammsen innan (som jag typ gör varje dag) och hörde om dom skulle till ystad idag, men det skulle dem inte.... Annars kunde hon skjutsa mig till Willys så jag kunde sparat några slantar och handlat där istället. LITE BILLIGARE ÄN HEMKÖP. Men hon skulle inte till Ystad så jag får istället bli några slantar fattigare. För jag orkar inte gå eller cykla upp där, för sen vet jag att jag har tunga kassar och då blir det jobbigt, fruktansvärt jobbigt. Suck.

Aja, jag återkommer med min oplanerade dag.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0