Död.

Jaha, prata precis med kära farmor på telefon och hon berätta att farsans systers man Ulf, hans släkting hade tagit sitt liv i en skog igår kväll! Tragiskt, jag kände inte honom och vet ej vem han var men det är tråkigt när sånt händer.
Och på tal om farmor så berätta jag att jag önska mig ett överkast till vår dubbelsång i julklapp (kanon, slipper man pröjsa för det själv) så jag skulle beställa det från katalogen jag hittade överkastet i. Great! :)

Det blir nog en runda på stan med Tess idag. Ska ner om och kolla läget. Långlördag idag, så affärerna har öppet längre. Jag ska inte handla något, ska bara be JC att sy upp mina Killah jeans. Dom är LIIIIITE långa. Och jag gillar inte det riktigt.

Ikväll blir det middag hos svärföräldrarna, och kanske lite poker? Ska bli trevligt iaf. Ett tag sen vi var där.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0