En dag på stan.

Dagen började med en runda på stan med Mariella. Hon skulle shoppa. Och även jag hitta ett par schyssta bruna stövlar. Igår köpte jag en sjal och ett halsband ju. Så här kommer en bild på inköpen! :)
56544-41

  • Bruna stövlar med klack, Euro Sko
  • Rosa sjal, Lindex
  • Halsband. Lindex
Fast skorna köpte jag inte när jag var där med Mariella. Jag bara hitta dem sen drog jag ner pojkvännen så han fick avgöra :) Och han gilla dom! Så dom blev snygga. Kan jag ha på mig imorrn. För då blir det nog utgång. Först fest här sen blir det nog Bar á Bar.

Ikväll jobbar pojken. Och jag ska nog cykla bort och se om Tess och Jerry behöver hjälp. Dom flyttar ihop idag till en lägenhet! Lycka till :) Har köpt en present till dem!

Här är en bild på mig i dem nya Killah jeansen jag köpte för nån vecka sedan.
Ser bara en liten bit av brallorna.56544-40

Hade körlektion innan. Haha jag parkera idag. Första gången blev det lite snett sen andra blev den fin :)


Haaaa Deeeet!





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0