Extra jobbat.

Va på Ystads Saltsjöbad igår i restaurangen och extra jobbade.
Jag började nio, och sen sa dom i köket att jag skulle jobba till 22. Jag bara "Ehh ok!"
Första dagen man jobbar så fick jag jobba i 13 timmar i för små tofflor så jag har vattenblåsor på mina lilltår.
Jobbet var väl ok, men inget för mig. Jag vill inte vara i en restaurang.
Jag vill jobba med storkök.
Cykla dit idag skulle egentligen jobba från 9-22 idag med, men jag sa som det var att jag inte var intresserad. Det ledde lixom inte till fast tjänst eller något så det kändes inte så lönt.
Men skulle få betalt för igår iaf, som tur e.
Tur dom tog det bra, vissa blir arga ju!

Idag ska jag hem till mamma och fixa med papper till AMS.
Ska inom till arbetsförmedlingen med. Måste säga att jag ändå kommer till mötet imorrn.


Ha d fint.

P.S Blåsor på lilltårna gör verkligen ont D.S




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0