Förresten

Här är internetsidan där jag är vikarie. ---> Vigs Ängar  http://www.vigsangar.se/
Där står mycket information. Det är ett fint äldreboende. Väldigt populärt.
Där är väldigt fint som man kan se på bilderna.



Gud vad ryggen gör ont nu. SMÄRTA! Aj!
Jag är så trött på den här smärtan. Jag är bara 20 år. Jag ska inte ha problem med sånt än.
Har jag valt fel yrke? Ja, men tanke på ryggen så har jag. Men yrket är kul, bara det inte är för stressigt.
Jag och stress hör inte ihop. Jag hatar stress. Storkök är perfekt, inte alls samma stress.
Men aj så ont det gör. Men datorstolen är rätt skön att sitta i. Sitter rakt med ryggen då.


 Tänk så tomt det är utan dig älskling....








Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0