Godmorgon förresten...

Ja jag börjar dagen inlägg med ett par söta skor. Men iaf, Hej på er!
Gud så gott jag har sovit inatt. Byta ju sängkläder igår och det finns inget skönare än att krypa ner i en helt ny fräsch säng som luktar så gott. Mmmm. :)
Ja, men älsklingens väckarklocka ringde även imorse och väckte mig. Men han var ju tvungen att åka iväg men han kommer hem vid 13.00 ungefär sen har han permission från lumpen i en vecka :) Det gillas. v
Så jag tänkte ringa svärföräldrarna och fråga om vi får komma dit där idag. Det var så längesedan vi va där och åt middag. Så det uppskattar dem nog om dem inte redan har planer för dagen. :)

Ska även ner i stan och köpa speciellt kattfoder till kissarna. För Teddii blir visst aldrig bra i sin mage. :( Jobbigt för honom, så vi får väl ge dem lite bättre torrfoder.

Har även spanat in en väska på Åhlens jag vill ha, ska gå dit och kolla på den sen. Se om jag kan bestämma mig eller inte. Det är en tygväska med en massa motiv, lite löv och sånt. Hade varit skitfin till hösten och stor och bra. Det behövs en stor väska nu. Så man får plats med en extra tröja, för man vet inte hur man ska klä sig nu för tiden. Det är kallt på morgonen och nästan sommar på eftermiddagen.

Och förresten Tess, vi får träffas en dag i veckan. I miss you.



Postat av: Edvinhelene

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-01 @ 17:14:56
URL: http://edvinhelene.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0