Grr.

Pannkakorna var goda, men det var inte bra att titta på "du är vad du äter" under tiden man åt, man känner sig som ett svullo! Men men, gott var det iaf!

Nu har jag laddat mp3 spelaren fullt med härliga låtar så jag överlever bussresan imorrn, men jag kommer väl snacka med Jessica en del antar jag. Men den lär behövas imorrn iaf.

Nu vill jag att pojken ska komma hem, för jag är så uttråkad. Gud vad ensamhet är tråkigt. Det är inget kul alls.



Grannen ovanför oss har fest ikväll, hum en torsdag kväll? De har karaoke kväll hörs det som! Grymt störigt. Dom har haft fest nu varje torsdag i säkert 5-6 veckor. Är så trött på att behöva somna till deras falska stämma och deras bankande där uppifrån. Suck. Jag ska faktiskt upp ganska tidigt imorrn!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0