Jobbat

Som sagt jobbar jag denna helgen för Gun-Britt (hon ligger på sjukhus). Så imorrn bitti är det dags igen.
Idag laga jag till stekt sill med potatismos, skirat smör, rårivna morötter och lingonsylt.
Till efterrätt blev det glass med varma hallon. Middagen var väldigt uppskattad hos dem boende!

Ikväll tar jag bara det lugnt. Är rätt trött. Har tvättat, men är väldigt irriterad, för torktumlaren och torkskåpet fungerar inte. så hela lägenheten är full av blöt tvätt. Blir så irriterad på sånt när sakerna inte fungerar som dem ska! Suck. Aja kläderna blev rena och det är huvudsaken....

Jaa som sagt jobb imorrn, och fick även måndag med (är bra med extra dagar).
Ikväll jobbar pojken, och jag ska se tv nu för jag fryser, får ta på min mysiga kofta och en filt och lägga mej och mysa med katterna i soffan!

Kanske en poker turnering med? Får se. Är trött som en bäver!


Ha det kalas!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0