Jobbat

Va och jobba på vigs ängar idag för GB. hon är fortfarande sjuker. Men men mig kvittar det för jag tjänar pengar. Gjorde det mesta i köket idag för hon den andra jag jobba tillsammans med idag skulle på en massa möten så jag skötte nästan allt. Men men duktig som man är så klarar man det galant! Inga konstigheter!

Har sökt ett jobb till idag, i Svedala. Men vi får väl se vad som händer, Det är inte många som skriver tillbaka. Jag tycker iaf att man kan svara och skriva att tjänsten är tillsatt. Det är det minsta man kan göra. Så slipper man gå och hoppas!

Pojken jobbar ikväll så jag har umgåtts med Tess idag igen :)
Sen ringde Martina och fråga om jag ville köpa ut 'läsk' till henne från "affären", så det gjorde jag. Jaa småbarn småbarn! Haha nej bara skoja! Ibland är det skönt att ha åldern inne, ibland inte ;P
Och nu sitter jag här alldeles ensam i lägenheten och väntar på att Koffe ska komma heeeem till mig.

Gud vad vi var arga på katterna innan! Jag har nämnt att jag har målat om hallen vit? (Jag har iaf minne av det)... men iaf så har dem rivit på tapeten och dragit ner tapetbitar så det ser förjävligt ut. Kattjävlar! Vilka monster ni är.
Men som tur är så har jag spakel och färg kvar så vi kan ordna det imorrn.

Imorrn är jag ledig. Då ska jag ner en runda på stan med Tess och vara smakråd till henne när hon köper vinterskor. Sen kommer Anna och hälsar på en stund efter hennes besök hos frissan. Sen skulle hon jobba så det är precis lagom för då börjar min tvätttid. sen blir det målning och kanske lite städning!                                                 


Ha det super!



Postat av: Askelin

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-09-01 @ 10:03:02
URL: http://askelin.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0