Komplimang

Gud så glad jag blev nu precis när jag läste en kommentar jag hade fått.
Att hon tyckte min blogg var intressant. Sånt värmer. Tack så mycket. Det var kul att höra.



Är hemma hos mammi och pappi nu. Har suttit och kollat på när farsan spela en pokerrunda.
Han börjar bli bättre nu efter operationen. Men mamma mår inte bra.
Skönt att kunna hälsa på dem iaf.
Har även hunnit med Bo Ohlsson. Inhandla ett nytt diskställ och ett torkställ till tvätten för vår kääääära tvättstuga är knas. Torktumlaren och torskåpet fungerar inte. Och vi bor i en tvåa, var in i bomben ska man göra av all tvätt? Så ett torkställ går ju utmärkt. Lätt att plocka ihop när man inte använder det.
Köpte även kattgodis till mina monster. Förhoppningen är att dem ska bli lite snällare, så får väl se om min idé kommer funka. Inte för jag tror det :)
Jag tror dom är så djävular. Det är bara hornen i pannan som saknas, men dom kommer kanske?


Nej nu ska jag umgås med mammi och pappí. Snart kommer väl Lillebror också hem.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0