Körskolan

Ska jag till nu. Ska testa och göra ett dataprov.
Har jobbat idag tsm med Martina. Det gick bra, vi är grymma ;)
Härligt att få jobba igen ;) Idag iaf.
När jag stod och skiva saker i mat-beredaren så börja den brinna. Fatta vad rädd jag blev när jag såg att där var lågor inne i maskinen. Och som det rök. Vaktmästaren kom och blev helt rädd så han slog upp fönstret och slängde ut den på gräsmattan.
Suck, den maskinen använder vi säkert 10 ggr om dagen. Kanske inte så konstigt att den var kass och börja brinna, den har några år på nacken!


Men men nu ska jag göra provet. Håll tummarna för mig :)

Hörs senare.



Postat av: Babydoll

håller tummarna att det går bra

2006-09-27 @ 19:33:22
URL: http://babydollstankar.blogg.se
Postat av: Angelica

Babydoll:
Jag klara tyvärr inte det. hade 56 poäng och man ska ha 63 :(

2006-09-27 @ 19:34:21
URL: http://wippzi.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0