Kvällen

Min kväll bestod av:

  • En titt och provsittning av Tess  soffa! :)
  • Pratstund med Tess
  • Cider
  • Balkong
  • Och skratt!
Vad mer kan man begära? Så mysigt!

Mycket trevlig kväll bara hon och jag, det händer inte så ofta att hon och jag är ensamma tsm en fredag kväll! :) Men det var trevligt! Tack gumman för Cidern! :P

Hoppas älsklingen snart kommer hem, men han hade tydligen mycket att göra idag! Så han är säkert inte hemma förräns kl 23.oo. Suck, ska ta en dusch så jag luktar fräscht tills han kommer hem, sen kallar nog soffan på mig! Och lite mys med katterna får jag väl också hinna med, har varit utan mina bebisar hela dagen ju!. 

Nu ska jag ta en dusch.




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0