Lååååång dag!

Ja idag var jag i Malmö med arbetsförmedlingen vi skulle på någon jobbmässa på Slagthuset, som skulle handla om att jobba och bo utomlands. (Som inte intresserar mig ett dugg). Jaa, det var jättedåligt organiserat, så man visste inte vad man skulle göra där, och alla dom från arbetsförmedlingen bara gick iväg? Aja, vi försökte se duktiga ut och ta några broschyrer och så, gick på en föreläsning med, sen gick vi ner och åt lunch på Jensen's Böfhus  och sedan strunta vi i den tradiga mässan, vi fick inte ut något av det. Träffa några trevliga tjejer som också var med som vi gick och käka med.
Hann även med att gå i affärer och jag inhandla ett brunt linne som är rätt långt, och hänger lite löst. Skönt och snyggt partylinne :)
Köpte även en svart keps till älsklingen!

Koffe är nog världens sötaste, när jag kom hem (precis nästan) så hade han varit på Jysk  och köpt tv-bänken som jag har velat ha så länge! :) Och vet ni vad, han hade skruvat ihop den med och satt i ordning tv och allting. Håll med mig om att han är underbar :)   Ohh, du är så underbar, jag älskar dig!


Snart ska jag till Tess  och kolla på hennes nya soffa! :)



Postat av: Pidda

Ganska osmakligt att välja Slagthuset av alla ställen!!!

2006-11-01 @ 01:37:33
URL: http://slagthuset.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0