Laga middag

Igår kväll var det förfest här, den var väl okej, Fick asont i magen så det förstörde en del. Vi drog till Bar á Bar, emn jag och Koffe stack hem ganska tidigt. Som sagt så mådde inte jag bra, inte pga spriten.
Det blev lite mys istället i sängen framför tvn.

Bilder på mig sen gårdagskvällen.

56544-43


56544-44


Idag blir det en sväng till Tomelilla, vi ska laga middag till mina päron! Mamma ska låna ut sin tvättmaskin till oss, för vi har inte fått någon tvättid förräns nästa lördag och tvättkorgen är redan full. Och jag ska in och jobba på Saltsjöbadet måndag, tisdag och onsdag. Och på torsdag och fredag ska jag in och jobba på Vigs ängar så jag har ej tid i veckan. Så mamma va snäll och låna ut sin maskin. :) Så lagar jag och Koffe maten. Köttbullar med potatis, morötter och gräddsås! Det gillas!

Så denna veckan får jag ställa in mina körlektioner (suck, jag som börja komma någonvart!!), och mötet på onsdag med AMS.

Aja, om det kan leda till jobb så är det klart jag ställer in olika saker :)

Ha d Hallon.
56544-25
Varma hallon med glass, det hade uppskattats!



Postat av: Madskatinka

Hi, cool site. What CMS is it?

2010-04-09 @ 12:45:56
URL: http://madskatinka.3steps.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0