lalalala

Visst blev det fint med sofforna? Vi är iaf helnöjda!

Har precis sökt ett jobb i Svarte. Prata precis med hon som har tjänsten just nu. Jag fråga lite om arbetsuppgifter och sånt och hon skulle ha mig i tankarna sa hon.
Hon tyckte det var kul att jag var intresserad och att jag ringde! :)
Så det ger sig vad som händer, men jag söker jobb hela tiden och jobbar på Vigs ängar nästan varje vecka. så det ger lite pengar iaf.
A-kassan är det fortfarande frågetecken på ?

Nästa vecka ska jag på något möte hos kommunen, har ju satt upp mig på kostenheten i Ystad så jag ska dit på möte så hon ska få se betyg och referenser och sådant.


Lillebror är här och håller mig sällskap en stund ikväll, Koffe jobbar och det är tråkigt.
Sen kommer Tess och kollar in soffan! ;P

Pusshej



Postat av: Henrytindra

I really enjoyed my visit. A great site

2009-03-11 @ 13:27:41
URL: http://www.enequist.dk/henrytindra

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0