Lista

Vad heter du?

Angelica
Vart bor du?
Ystad

När är du född?

1986
Beskriv din stil med 3 ord?
Mycket jeans, bekvämt och snyggt.
Vad innebär mode för dig?
Inte alldeles för mycket. Jag använder det som jag gillar. Skulle det innebära mode är väl det ett plus.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Titusblue, JC, Carlings, Stuk
Shoppar du second hand?
Nej
Vilka är dina favoritmärken?
Dolce Gabbana, Diesel, Von dutch, Replay, Killah och Tiger. m.m
Vad är din favorit i höst?
Sidenband i midjan och de vita skjortorna.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Varierar.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyrast: Skinnjacka på MQ för 2000:-, och Dieseljeans för 1500:- Billigast: Ja någon H&M top. men häromdagen köpte jag ett diesel linne och ett par diesel hotpants för bara 174:- så det får jag oxå räkna in som billgast. (Vilket kap)
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Ja, det tror jag.
Brukar du tröstshoppa?
Ja, fast beror lite på vad som hänt, jag är mer en "gud-vad-jag-har-varit-duktig-idag-shoppare"
Högklackat eller lågklackat?
Båda
Vilken är din drömväska?
En Louis Vuitton, eller en Gucci.
Vilket blir ditt nästa köp?
Ingen anning just nu.
Favoritblogg?
Englas Showroom, Johanna och lite andra kompisar.
Vilka är dina stilikoner?

Tyra Banks har snygga kläder, även Jessica Simpson.
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Jag är inte så spec intresserad av mode på de sättet så jag måste köpa allt som är "inne". Jag använder det jag tycker är snyggt och bekvämt. Men hög midja på jeans? Där går nog min gräns.
Vad vill du jobba med i framtiden?
Kocken som jag är? eller skippa kockyrket och sälja kläder.
Favoritplagg just nu?
Skinnjackan... Kommer aldrig tröttna på den
Favoritaccessoarer?
Väskor, smycken, min klocka och min fina sjal.



Postat av: Onlineshops

Shoppa online? - Prova våran website med nätbutiker av olika kategorier och med sidor för Sverige, Danmark, Norge, United Kingdom och United States

2007-08-06 @ 12:36:05
URL: http://www.onlineshops.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0