Listor

Ja jag är uttråkad idag och hittar en massa roliga listor som fördriver min tid mellan poker turneringarna och tv programmen.




HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi:
Ja, och tillagat själv med.
Stått på scen: Japp, dansat, sjungit och hållt tal och tagit emot present av rektorn på studentdagen.
Blivit dumpad: Ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, idiot.
Klättrat på berg: Njaa, berg och berg. På stenar.
Sett vita huset: Nej,det är väl inget som tilltalar mig så direkt.


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Varmt.
Svart eller rött: Svart.
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår.
Historia eller vetenskap: Vetenskap
Matte eller engelska: Matte

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja, jag är förlovad och sambo så svaret är ett självklart JA!
Vet den om det: Hum, ja jag tror det. Han har ringen på fingret och ser mig nästan varje dag!
Gillar någon annan dig just nu: Ja det gör någon säkert.
Vad tittar du på hos en man: Ögonen, händer, klädsel och rumpan! Personligheten är viktig.

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
Oh ja.
Kramat någon: Ja, älsklingen imorse innan han gick och kramats med mina två katter.
Kommit sams med dina föräldrar: Vi bråkar nästan aldrig längre
Bråkat med en kompis: Nej


GILLAR DU ATT

Ge kramar: Ja, men inte vem som helst för då blir det obehagligt.
Ge massage: Ja på pojkvännen.
Gå promenader i regnet: Nja, vem gillar att bli blöt?


ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Sthlm i 1 vecka och hälsa på Koffes farmor och farfar och andra släktingar, jobbade på ett café, hängde på stranden me pojkvännen och vänner, festa en massa.
Svär du för mycket: Hum, ja tyvärr.
När duschade du senast: IImorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Ljus denim.
Vilken färg har dina underkläder: Vita, rosa, gröna, bruna och gula. Diesel trosor med blomdekoration.
VIlken låt lyssnar du på just nu: Gnarls Barkley - Crazy (fått den på hjärnan)
Vad är bredvid dig just nu: En bunt me räkningar som ska betalas i veckan.

Hur ser ditt skrivbord ut: Lite rörigt, med räkningar, hörlurar, kameran, popcornskål sen igår, papper, pennor, skivor, kokbok, coca cola flaska, blommor, ljusstakar, lampa och ett foto på Koffes pappa.

Vad var det sista du åt: en godisbit.

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Kristoffer
Har du en lavalampa: Ja, men nere i förrådet.

Hur är vädret just nu: Höst men solen skiner så det är skönt.
Vad gjorde du igår natt: Hum först pokerkväll med Anna och Emil sen mys med pojken framför tv:n i sovrummet sen somna vi.

Vem pratade du sist med på telefon: Mamma eller Kristoffer
Vad gör dig glad: Pojkvännen, katterna, familjen, vänner och nya klädesplagg


Vart skulle du vilja du åka...

för att shoppa: Paris, London, Stockholm, New York

för att festa: New York, Los Angeles, Miami, Hawaii, Bulgarien

för att ha sommar: Västindien, Thailand
Vill du ha barn: Ja, tror bara jag vill ha ett. En pojke hade varit kul. Eller nej kanske en flicka. Ahh jag vet inte.
Vad ska dom heta: Mina önskemål är: Pojke - Theo eller Douglas. Flicka - Tindra eller Elice

 





Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0