Min söta pojkvän!

När jag gick ner i stan innan och mötte upp pojken när han kom hem från lumpen så föreslog jag att vi skulle gå en sväng och titta i affärerna. Skulle ju ändå köpa kattfoder till älsklingarna.
Vi stanna till på Unos Kläder där pojken köpte ett par fina jeans. Sen fortsatte vi gågatan ner och hamna på Titusblue. Och där fick jag ett par Killah jeans av honom. Eller ja, vi har ju gemensam ekonomi men han betalade dom i affären :) Dom var jättefina. Bild kommer. Orkar inte nu :)

Vi har precis käkat. Friterade vårullar och chicken nuggets med ris och kall sås :)



MUMS! Mätt och belåten. :)



Postat av: Qaroline

Du kommenterade och frågade varför jag skulle sälja dem, och jag svarde(?) vad var det med det?

2006-09-26 @ 18:07:48
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: Qaroline

Haha det är inte lätt...

2006-09-26 @ 18:28:42
URL: http://Qarolinew.blogg.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0