Nu äntligen.

Börjar ännu en poker tunering på martinspoker.com
Bra sysselsättning när man är hemma och ska vila. :)

Tur där går en varje timme.

Har haft otur idag.


Jag tar tillbaka vad jag sa. Jag åkte ut. Jag läste på någons blogg och var helt inne i den och då kom poker rutan upp och jag tryckte bara på en knapp och jag råka trycka på all-in knappen på 985 euro.
Jaja, inte mer att göra åt det. Hade 10 och en knekt.
När floppen kom så fick jag par i 10. Bra tänkte jag, detta kanske jag lyckas vinna.
Ja, dom andra två satt med varit ess och vars ett kort som var lägre.
Jaa vad kommer inte sen på sista kortet? Jo ett ess och jag åkte ut efter 2 min.

Blogg och pokerturnering går inte ihop.



Postat av: Augustnelly

God bless you

2009-04-30 @ 10:00:43
URL: http://augustnelly.myblog.de

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0