Ny lista.


Namn: Angelica
Smeknamn: Geli, Gelica
Ålder: 20
Längd: 168 cm
Vikt: 62 kg
Favoritväska: Min brun-metallic väska med pärlor och paljetter på.
Favoritkändis: Tyra Banks tycker jag är en skön filur.
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Bruna
Favoritfilm: The Break up, Med Jennifer Aniston.
Favoritskor: Mina beiga seglarskor, eller mina stövlar. Mina puma gympaskor är oxå sköna.
Drömjobb: Kock? Ahh just det, det är jag redan. Hade kunnat tänka mig att sälja kläder med.
Favoritbutik / Sverige: Många
Favoritbutik / utomlands: Vet ej
Favoritkaffe: Vanligt med socker.
Sofi eller Ebba: Båda :)
Favoritstövlar: Mina bruna mocka stövlar.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Varierar. Vissa månader ingenting, och andra mer.
Hur många skor har du: Många, orka räkna.
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci
Kilklack eller stilett: Kilklack
TV-program: Desperate Houseviwes, Joey, Vänner, OC
Fulaste plagg i din garderob: En sov t-shirt som är gul med kvällsposten märket på ryggen. Grrr hemsk.
Snyggaste plagg i din garderob: Det är många fina saker, men min skinnjacka är en favorit och mina replay jeans.
Favorittidning: Vecko revyn och solo.
Länder du varit i: Sverige, Tyskland, Danmark,Grekland.
Länder du vill till: Thailand, Usa. typ överallt =)
Favoritplats i hela världen: Än så länge är det väl Athen.
Favorithändelse i hela ditt liv: Studenten var great, även när jag förlova mej med Koffe och när mamma blev frisk och fick åka hem från sjukhuset.
Husdjur: Två katter. Ceasar - gul och vit skogskatt/perser. Teddii - svart bondkatt.
Drömbil: bil, när ska man kunna köpa det med dessa försäkringspriser. Sinnes.

Vill ha mest just nu..
Skor
: Ett par svarta ballerina, ett par sköna höstskor.
Klänning: En svart på H&M
Väska: En tygväska från Åhlens.
Jeans: Ett par svarta Replay jeans
Sjal: Min rosa fina sjal jag fått från Koffe.

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Manolo Blahnik
Latte / Cappucino: Latte
Coca Cola / Pepsi: Coca cola.
Paris / Nicole: Nicole
OC / Beverly Hills 90210: OC
Puss / Kram: Puss
Pastasallad / Kycklingsallad: Kycklingsallad
Fläkt / solfjäder: Fläkt.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Don't know.

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Yes
Gjort bort dig för den du höll kär? Yes
Snubblat runt i dina klackar? Ja på kullerstenen nere i stan.
Varit avundsjuk på någon? Ja
Hatat någon? Ja...
Velat rymma och skaffa nytt liv: Ja



Postat av: Stefanelida

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-03-03 @ 12:19:07
URL: http://stefanelida.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0