Poker

Idag skulle mamma till Ystad så hon hämta upp mig så jag fick övningsköra till Tomelilla. Och det gick bra!
Sen skulle jag på möte på AMS. Inte för jag tyckte att det var till någon nytta? Men men...
Sen bjöd mamma och farsan på middag! Det uppskattas! :)
Sen satt farsan o spela Texas Hold'em på Martinspoker.com så jag blev helt beroende.
Så jag fick ladda ner det här hemma. Så jag har spelat två turneringar nu!

Emelie var här en runda och hälsa på mig, hon körde precis. Vi drack te och åt melon sen blev det även varm choklad! :) Och en massa trevliga pratstunder! :)

Och nu ska jag spela en turnering innan jag går och lägger mig.
Ska upp och jobba imorrn på Vigs ängar, skönt att få några timmar till.

Ensamt i sängen sen. Pojken är i lumpen och kommer inte hem förräns på fredag!


Sovgott




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0